طراحی وب سایت هتل

طراحی وب سایت هتل

طراحی وب سایت هتل

هتل ها و اماکن اقامتی با طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی می توانند خدمات بسیار ارزنده ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. یکی از مسائلی که افراد اهل سفر، گردش و تفریح با آن مواجه هستند انتخاب یک هتل یا اقامتگاه خوب و مناسب برای اقامت و استراحت است. حال اگر هتل ها و اماکن اقامتی دارای سایت های اختصاصی باشند گردشگر و مسافر به راحتی می تواند با یک جستجوی ساده اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد هتل مدنظر به دست آورد و در نهایت با مقایسه آن با سایر هتل ها یک انتخاب صحیح و درست داشته باشد. پس میتوان نتیجه گرفت که طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر شما به عنوان صاحب یک هتل و یا اقامتگاه به دنبال رونق کسب و کار و افزایش درآمد خود هستید می توانید با طراحی وب سایت هتل اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مسافران قرار دهید و به طور کلی هتل یا اقامتگاه خود را به همه کسانی که از وب سایت هتل یا اقامتگاه شما بازدید می‌کنند معرفی نمایید. شما می توانید این کار را با استفاده از گالری تصاویر و تور مجازی نیز انجام دهید. در واقع در این روش فرد می‌تواند نماهای مختلف و داخلی هتل شما را به صورت مجازی مشاهده کند و با امکانات و خدماتی که هتل به آن ها ارائه می‌دهد نیز بیشتر آشنا شود‌. در واقع با این کار هتلدار می‌تواند به سوی سیستم های حرفه ای و مدرنیته شدن نیز گام بردارد و از مدل سنتی که در گذشته وجود داشت خارج شود.

 

چرا به طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی نیاز داریم؟

امروز با توجه به افزایش استفاده مردم از فضای مجازی و اینترنت، هتلداران نیز می توانند با طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی مجموعه خود را در این فضا معرفی کنند و به این ترتیب با حفظ مشتریان قدیمی خود مشتری های جدیدی هم از طریق فضای مجازی داشته باشند و به این ترتیب کسب و کارشان را نیز رونق ببخشند. امروزه در سراسر دنیا اکثرا هتل های معروف و شناخته شده برای خودشان وب سایت اختصاصی دارند که در آن، هتل خود را معرفی می‌کنند و همچنین در مورد امکانات و تجهیزات هتل اطلاعاتی را در اختیار مردم و مخاطبان سایت خود قرار می‌دهند. حتی برخی از هتل ها نیز اپلیکیشن هایی برای سیستم عامل اندروید و ios طراحی کرده اند که کاربران به راحتی می توانند از طریق تلفن همراه خود به امکانات هتل مثل رزرو آنلاین، گالری تصاویر، تماس با هتل و غیره دسترسی داشته باشند و همه این مراحل را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق اینترنت با اپلیکیشن مورد نظر را انجام دهند.

طراحی وب سایت هتل علاوه بر اینکه در معرفی بیشتر هتل شما نقش دارد، می‌تواند در گرفتن تبلیغات نیز به شما کمک کند. بنابراین در طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی باید به این موضوع توجه داشته باشیم و بخشی را برای تبلیغات نیز طراحی کنیم تا بتوانیم از این را هم بر درآمد خود بیفزاییم و علاوه بر آن، از کسب و کارهای نوپای دیگری که نیاز به معرفی شدن و شناخته شدن نیز دارند حمایت و پشتیبانی کنیم.

 

در طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی به چه ویژگی هایی باید توجه کرد؟

برای اینکه در طراحی وب سایت هتل بسیار حرفه‌ای عمل کنیم لازم است که به یک سری ویژگی ها در هنگام ساخت و طراحی سایت توجه داشته باشیم تا در نهایت بتوانیم در عرصه فعالیت خود موفق‌تر شویم. یکی از این ویژگی ها این است که سعی کنیم تصاویر و عکس‌های مختلفی از هتل، اتاق ها و امکانات آن در سایت قرار دهیم تا مخاطب با مشاهده آن ها بتواند تصمیم بگیرد که کدام هتل به معیارهای مد نظر او به عنوان یک هتل خوب نزدیک تر است. رعایت سئو سایت و بهینه سازی نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی باید مورد توجه قرار بگیرد. در واقع اگر این کار به درستی انجام شود، فرد می تواند با یک جستجوی ساده به سایت شما دسترسی پیدا کند و دیگر اینکه به راحتی اطلاعاتی را که نیاز دارد از طریق سایت شما کسب کند‌.

تهیه بلاگ نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند در رونق کسب و کار شما تاثیرات بسیار شگفت انگیزی بگذارد. در واقع بلاگ همان پس زمینه یا بک گراند سایت است که هرچه شیک تر و زیباتر باشد؛ مخاطب سریعتر و بهتر جذب آن می شود. پس لازم است که در طراحی و ساخت وب سایت به آن توجه لازم را داشته باشیم. برای این که بتوانید همه این ویژگی ها را در طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی خود پیاده سازی کنید کافی است که به سایت شرکت طراحی سایت ایما مراجعه کرده و با مشورت با مشاوران طراحی سایت شرکت ، سایتی کاربردی و بی نظیر برای هتل و مکان اقامتی مورد نظر طراحی نمایید.

 

چه امکاناتی در طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی لازم است که در نظر گرفته شود؟

اگر می خواهید که یک وب سایت حرفه ای و استاندارد داشته باشید لازم است که امکانات زیر را برای آن در نظر بگیرید و در طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی از آنها استفاده کنید. از جمله مهمترین این امکانات عبارت هستند از:

۱- طراحی قسمتی برای رزرو آنلاین هتل

۲- استفاده از گالری تصاویر

۳- تاریخچه هتل

۴- استفاده از گوگل مپ و قرار دادن آدرس و مشخصات دقیق هتل بر روی آن در طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی

۵- طراحی صفحه ای برای ارتباط آنلاین و آفلاین

۶- قرار دادن بخشی جهت معرفی انواع اماکن اقامتی

۷- ارائه لیستی از قیمت واحدهای اقامتی

۸- پشتیبانی از چند زبان مختلف

به منظور طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی شما می توانید از مجموعه فناوران ایما کمک بگیرید. شرکت ما یک شرکت طراحی سایت حرفه ای بوده و دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه طراحی و راه اندازی انواع وب سایت ها می باشد.

 
n

دریافت جدیدترین

واتس اپ فناوران ایما تماس با فناوران ایما>