طراحی وب سایت نمایشگاهی

طراحی وب سایت نمایشگاهی

طراحی وب سایت نمایشگاهی

از گذشته تا به امروز در سراسر کشور، نمایشگاه های زیادی برگزار می شود که این نمایشگاه ها می توانند در مورد هر موضوعی خاصی اجرایی شوند. برای تبلیغ و آگاهی دادن به افراد می تواند اقدام به طراحی وب سایت نمایشگاهی کرد. با وجود وب سایت برای نمایشگاه مورد نظر، افراد قبل از شروع زمان نمایشگاه با آن آشنایی مختصری پیدا می کنند. یکی از گروه های متخصص در امر طراحی وب سایت، گروه فناوران ایما می باشد. 

در گذشته برای تبلیغ نمایشگاه از روزنامه ها و مجله ها استفاده  می شد، اما با گذشت زمان و آشنایی افراد با اینترنت، مسیر های قبلی بسیار کمرنگ شد. در حال حاضر تمرکز بیشتر برای تبلیغ نمایشگاه، طراحی وب سایت نمایشگاهی می باشد. زیرا افراد به اینترنت عادت کرده اند و برای رفع هر نیازی به اینترنت مراجعه می کنند و درخواست خود را در موتور های جستجو سرچ می‌کنند. افراد به راحتی می توانند با گوشی و سیستم کامپیوتر خود، به وب سایت نمایشگاهی دسترسی پیدا کنند و تمام اطلاعاتی که لازم است را مشاهده کنند. این امر باعث می شود که بازدیدکنندگان شما از وب سایت و نمایشگاه نسبت به قبل بسیار بیشتر باشد. 

 

اطلاعات مهم در طراحی وب سایت نمایشگاهی

قبل از شروع نمایشگاه، مسئولان اقدام به طراحی وب سایت نمایشگاهی می کنند. زیرا می خواهند مردم اطلاعات کامل و جامعی در مورد نمایشگاه کسب کنند. به همین سبب باید در طراحی وب سایت نمایشگاهی دقت لازم را به کار برد تا مهم ترین و اساسی ترین اطلاعات در اختیار افراد قرار بگیرد. از مهم ترین اطلاعات که باید در طراحی وب سایت نمایشگاهی به آن توجه شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهم ترین اطلاعات که باید در طراحی وب سایت نمایشگاهی به آن اشاره شود، زمان دقیق برگزاری نمایشگاه می باشد. زمان باید از شروع تا پایان آن ذکر شود تا افراد بتوانند زمانبندی مناسبی برای آن داشته باشند.
  • هر نمایشگاه از غرفه ها و سالن ها مختلفی تشکیل می شود. در طراحی وب سایت نمایشگاهی باید نقشه ی هر غرفه و جزئیات آن به خوبی مشخص شود. این کار باعث می شود افراد سریع تر به هدف خود دست پیدا کنند و بتوانند قسمت های بیشتری از یک نمایشگاه را مشاهده کنند.
  • یکی از بخش های مهم در مورد طراحی وب سایت نمایشگاهی، بخش نظر سنجی می باشد. در این بخش می توان از افراد درخواست که نظر های خود را در مورد تمام قسمت های نمایشگاه و حتی زمان آن بیان کنند. این روند می تواند نتایج خیلی خوبی در روند بهبود عملکرد نمایشگاه داشته باشد.
  • قسمتی از وب سایت نمایشگاهی حتماً باید مختص به تماس با ما باشد. به این ترتیب افرادی که از وب سایت شما دیدن می کنند، می توانند در صورت داشتن سوال، با شما تماس گرفته و مشکل خود را رفع کنند.
  • در برگزاری نمایشگاه افراد زیادی دخیل هستند بسته به نظر برگزار کنندگان نمایشگاه، میتوان بخشی از وب سایت را به معرفی کارمندان و مسئولان برگزاری جشن اختصاص داد. در این قسمت می توان اطلاعات مهمی از افراد در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار داد.
  • برای معرفی بیشتر نمایشگاه و جذب بیشتر افراد می توان در طراحی وب سایت نمایشگاهی قسمتی را به افراد آنلاین بازدید کنندگان اختصاص داد. به این صورت که اتفاقات داخل نمایشگاه را به صورت آنلاین به کاربران سایت نشان داد.

 

چرا باید وب سایت نمایشگاهی طراحی کنیم؟

بنا بر دلایل مختلفی افرادی که اقدام به راه اندازی نمایشگاه می کنند، باید وب سایت نمایشگاهی طراحی کنند. البته دقت داشته باشید که این کار بهتر است به دست افراد متخصص سپرده شود. زیرا هدف تنها طراحی وب سایت نمایشگاهی نیست . هدف موفقیت وب سایت مورد نظر می باشد. گروه فناوران ایما به خوبی می تواند موفقیت وب سایت شما را تضمین کند.

 

در این قسمت چند مورد از مهم ترین دلایل را برای شما بازگو می کنیم:

برای داشتن بازدیدکنندگان بیشتر از نمایشگاه باید تبلیغ قبل از برگزاری آن به خوبی انجام شود. با طراحی وب سایت نمایشگاهی تعداد بازدیدکنندگان و حتما میزان فروش بیشتر خواهد شد. نمایشگاه با داشتن وب سایت به میزان بهتری شناخته شده و معروف می شود. با گذشت زمان افراد می تواند وب سایت های نمایشگاهی را به وب سایت ها فروشگاهی نیز تبدیل کنند. این کار باعث می شود میزان فروش به میزان چشمگیری بالا رود.

با وجود یک وب سایت نمایشگاهی اعتبار شما در بین افراد به میزان قابل توجهی بالا می رود. زمانی که اعتبار و سابقه ی شما بالا باشد، افراد می توانند با خیالی آسوده تر به شما اعتماد کنند و از شما خرید داشته باشند. با توجه به اطلاعاتی که شما در وب سایت طراحی شده قرار می دهید ، می توانید خود را به خوبی به افراد معرفی کنید و با توجه به بخش های نظر سنجی و چت آنلاین، با مشتریان در ارتباط باشید و از نظر آن ها استفاده کنید.

 
n

دریافت جدیدترین

واتس اپ فناوران ایما تماس با فناوران ایما>