طراحی وب سایت آتلیه عکاسی

طراحی وب سایت آتلیه عکاسی

طراحی وب سایت آتلیه عکاسی

وجود شبکه های اجتماعی فراوان، استفاده مداوم از اینترنت و سایت های کاری فراوان باعث شده است که افراد برای رقابت با رقبای خود در پی طراحی وب سایت باشند. زیرا اطمینان دارند که بسیاری از مشتریان با دیدن سایت و دیدن کار ها به آن ها مراجعه می کنند. طراحی وب سایت آتلیه یکی از بهترین اقدامات برای جذب مشتری می باشد.

با طراحی وب سایت آتلیه شما می توانید روند رشد خود را نسبت به دیگر رقبا سرعت ببخشید. البته با در نظر گرفتن این نکته که طراحی وب سایت کاری بسیار تخصصی است و هر کسی از پس آن بر نمی آید. به همین سبب افراد بهتر است طراحی وب سایت آتلیه خود را به متخصصان حرفه ای که در گروه فناوران ایما وجود دارد بسپارند. این گروه با تخصص و تجربه ای که دارند می توانند شما را در رسیدن به اهداف بسیار کمک کنند.

 

بخش های مهم در طراحی وب سایت آتلیه

هر وب سایتی باید از بخش ها و قسمت های مختلفی تشکیل شود تا افراد مراجعه کننده به سایت بتوانند به راحتی وارد بخش مورد نظر شده و اطلاعات لازم را برداشت کنند. مهم ترین بخش هایی که باید در یک وب سایت آتلیه وجود داشته باشد به صورت زیر می باشد.

 

گالری تصاویر

رزومه ی کاری یکی از مهم ترین مواردی است که مشتری به آن توجه می کند. در کار عکاسی، عکس ها و تصاویر گرفته شده نشان از تخصص و مهارت آتلیه می باشد. به همین سبب بخش گالری تصاویر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای طراحی وب سایت آتلیه باید حتماً از بهترین عکس ها با بهترین کیفیت ها استفاده کرد. همچنین باید تصاویر گذاشته در سایت تنوع لازم را داشته باشند تا افراد با هر هدفی برای عکاسی بتوانند نمونه هایی از آن را مشاهده کنند. در برخی از موارد دیده شده که در کنار تصویر افراد توضیحاتی را نیز بیان می کنند. این کار بیشتر سلیقه ای است و شما می توانید این توضیحات را بنویسید یا از آن صرف نظر کنید.

 

فیلمبرداری

یکی از کارهای دیگری که در آتلیه انجام می شود و باید در مورد آن توضیحاتی داده شود و یا نمونه کارهایی در سایت گذاشته شود، فیلمبرداری می باشد. فیلمبرداری می تواند برای مجالس و مهمانی های مختلف باشد. در طراحی وب سایت آتلیه باید حتماً سرویس های مخصوص به فیلمبرداری بیان شود و به طور نسبی قیمتی نیز برای آن تعیین شود.

 

رزرو آنلاین

یکی از بهترین و محبوب ترین بخش ها در طراحی وب سایت آتلیه، ایجاد بخشی برای رزرو آنلاین می باشد. منحصر به فرد بودن شما می تواند با این بخش به نمایش گذاشته شود. شما می توانید با این بخش به مشتریان اجازه دهید به صورت آنلاین نوبتی از آتلیه دریافت کنند. این اقدام کار را برای مشتریان بسیار راحت می کند و دیگر لزومی ندارد حتماً به محل آتلیه مراجعه کنند. با این کار بسیاری از مشتریان که وقت مراجعه به آتلیه را ندارند حتماً از مشتریان ثابت شما خواهند شد.

 

انواع عکاسی

عکاسی می تواند در آتلیه، طبیعت، ورزشی و ... صورت بپذیرد. بهتر از در زمان طراحی وب سایت آتلیه، بخشی به قیمت و تجهیزات مورد نیاز انواع عکاسی اختصاص داده شود. تا افراد بر حسب نیاز خود آن بخش را مطالعه کنند و نمونه عکس هایی را در آن مورد مشاهده کنند. هر کدام از انواع عکاسی ها نیز قیمت های مختلفی دارند طراحان می توانند به میزان تقریبی قیمتی برای آن ها تعیین کنند.

 

نکات مهم در مورد وب سایت آتلیه

  • سئو نویسی یکی از اقدامات مهمی است که باید حتما در زمان طراحی وب سایت آتلیه انجام بپذیرد. زیرا در غیر این صورت ممکن است بازدید از سایت شما بسیار کم باشد. به هر میزان که بازدید کم باشد، مراجعه کننده و مشتریان شما نیز کمتر خواهند بود. عمل سئو نویسی باعث می شود که بازدید از صفحه ی شما بیشتر شود و افراد بیشتری به شما مراجعه کنند. به همین سبب بیان می شود که برای موفقیت بیشتر در طراحی وب سایت آتلیه، حتما از متخصصان حرفه ای ایما استفاده کنید.
  • در زمان طراحی وب سایت آتلیه حتماً مجوز های گرفته شده را درون سایت بارگذاری کنید تا مشتریان بتوانند آن ها را مشاهده کنند. زیرا برخی از مشتریان به این قضیه حساس هستند و آتلیه ای را انتخاب می کنند که حتما مجوز های لازم عکاسی را داشته باشد.
  • قیمت یکی از مهم ترین عوامل برای انتخاب آتلیه برای عکاسی و فیلمبرداری می باشد. به همین سبب اگر بتوانید از قیمت های پایین تر و یا تخفیف های ویژه استفاده کنید، می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.
  • همانطور که بیان کردیم یکی از بخش های جذاب، رزرو آنلاین می باشد. زمانی رزرو آنلاین کارساز خواهد بود که شما نیز به آن توجه ویژه داشته باشید و زمان های رزرو شده ی آنلاین را با زمان های حضوری یادداشت کرده تا مشکلی ایجاد نشود.

 
n

دریافت جدیدترین

واتس اپ فناوران ایما تماس با فناوران ایما>